اخبار:
بمباران شهر شهید پرور گیلانغرب

بمباران شهر شهید پرور گیلانغرب

131

خاطره کوتاهی از برادر بسیجی جناب مهدوی
در بهمن ماه سال ۶۳ از طرف بهداری جهاد سازندگی استان آذربایجان شرقی بعنوان تکنسین دندانپزشکی به بیمارستان گیلانغرب اعزام شدم و اندکی از اقلام و وسایل مورد نیازمربوط به دندانپزشکی را با خود به همراه داشتم.
صبح روز بعد در همین ابتدای ورود به شهر شهید پرور گیلانغرب ، بمباران آن شهر توسط جنگنده های عراقی شروع شده بود که اکثر پمپ بنزین ها در آتش شعله ور بود و مردم سراسیمه به بیرون از شهر هجوم می بردند و تعدادی از مردم بی کناه شهید و عده کثیری نیز مجروح شده بودند . و بنده حقیرکه مقصد اصلی من بیمارستان گیلا نغرب بود رسیدم و شاهد شهدا و مجروهان زیادی بودم که به آن بیمارستان انتقال داده شده بودند.
در آنروز آن شهر در جند نوبت متوالی مورد اصابت بمب و راکت های دشمن قرار داشت و متاسفانه در ساعت ۳۰/۴ عصر بیمارستان مورد هدف جند راکت قرار گرفت و اکثر ساختمانهای بیمارستان تخریب شد و مجددا تعدادی شهید و مجروح به جای گذاشت و کادر و پرسنل بیمارستان مجبور به اعزام مجروحان به شهر اسلام آباد غرب شدند و این جانب نیز مجبور شدم همان شب راهی پایگاه شهید شفاعی جهاد در منطقه عملیاتی بشوم.تا این بار هم بصورت بسیجی جهاد مشغول خدمات دندانپزشکی به رزمندگان عزیز باشم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*